یک طرفه بودن همه چیز را خراب میکنید از خیابانش گرفته تا احساسش

وقتی می گویم دیگر ســراغم نیــا

فکر نکن که فراموشت کردم ،

یا دیگر دوستت ندارم…

 نــــــــــــه…

من فقط فهمیدم وقتی دلت با من نیست،

بودنت مشکلی را حل نمی کند…

به سلامتی اونایی که این روزاشون به تظاهر می گذره! تظاهر به بی تفاوتی

تظاهر به بی خیالیتظاهر به شادیبه اینکه دیگه چیزی مهم نیستبه اینکه گور بابای دنیا

به اینکه از ما که گذشتولی فقط خودشون میدونن که چقدر این روزا سخت میگذره


سلامتی پسری که شب عروسی عشقش مست مست رفت دم در تالار نشست اما عروسی رو بهم نزد

صبر کرد تا عروس بیاد بیرون…. عروس اومد همه بهش هدیه میدادنپسر هم رفت هدیه شو داد

عروس گفت این چیه ؟ پسر گفت این همون قرآنیه که بهش قسم خوردی مال من بشی

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ehsanpishro
ساعت12:48---7 مهر 1393
اوکی تو هم مثل من داغونی
پاسخ: هه شاید


فائزه
ساعت21:14---15 شهريور 1393
عالیییییییییی.
پاسخ: ممنونم اجی خوددتو ناراحت نکن


mahdi
ساعت0:33---15 شهريور 1393
پستت خیلی خوبه
پاسخ: ممنونم فدات


fatemeeh73
ساعت22:25---1 شهريور 1393
رنگ آرزوهایم این روزها خیلی پریده تو اگر دستت به آسمانش رسیده چند تکه ابر نقاشی کن تا دل من به ابرها خوش باشد...
پاسخ: خیلی قشنگ بود ممنونم عزیزم


مهدی 021
ساعت16:11---25 مرداد 1393
سلام ترسا جان خیلی وقته پیدات نیس توروشن بیا دیگه دلمون برات تنگ شده.همین الان یادم افتاد ک میتونم از این جا سراغتو بگیرم
پاسخ:واااای ببین کی اومده مهدی چقد خوشحالم میبینمت منم دلم براتون تنگ شده چشم میام بهتون سر میزنم ممنونم ب فکرم بودی :-)


سارا
ساعت14:32---29 خرداد 1393
اپم....
پاسخ: اومدممممممممم :)


سارا
ساعت22:57---28 خرداد 1393
شـــب هایم عجیب درد میکند . . . !
حتی دردهایم هم درد میکند . . . !
ایــن روزها از جـــنس دردم . . .
عـــلاجی نیست . ..
بــاکی نیست . . .
پر دردی هم عــالمی دارد . . .
” درد ” خودش درد ندارد . . .
این بـــی هــــمدم بودن است که درد را به رخ آدم میکشد . . .
ســرم درد میکند از این هــمه ســـردرگمی . . .
از این هـــمه سرگرمی های پـــوچ . . .
چشــمانم سوز دارد . . .
نــــه سوز سرما ! نه !
بلکه چـــشمانم میسوزد از این هــــمه آلـــودگی فکر و ذهن . . .
کــاش دنیـــا هم مکثی میـــکرد . . .
کــاش دنیـــا هم سرعت گیر داشت . . .
کــاش توقف میکرد انـــدکی در برابر غـــم هایم . . .
هه انگار عـــادت کرده ام به غصه خوردن . . . !
از تمام شیـــرینی های دنـــیا , این غـــصه ی تـــلخ بود که نصیب مــــن شد . . .
از بچگی “تلخی” را دوست داشتم . . . .
پاسخ: واقعا جالب بود خووووشم اوممممد


سارا
ساعت0:09---28 خرداد 1393
کودکی با خود اندیشید خدا چه می خورد،چه می پوشد و در کجا منزل دارد؟
ندایی آمد:او غم بندگانش را می خورد
گناهانشان را می پوشد و
در قلب شکسته آنان جای دارد...

پاسخ: خیلی قشنگ بود


reza
ساعت9:58---24 خرداد 1393
پستات خیلی قشنگه خانم


















پاسخ: مرسی من صفحات اخرشو خیلی بیشتر دوست دارم :)


key1 :'(
ساعت18:04---22 خرداد 1393
هر وخ میخوای بیا ولی قبلش کامنت بده


بهزاد
ساعت18:02---21 خرداد 1393
از من که گذشت

ولی اگر باز هم در سرت هوای خداحافظی داشتی

از همون اول سلام نکن ...
پاسخ: خوشم میاد از این اس ام اس :)


بهزاد
ساعت18:01---21 خرداد 1393
بیـــهوده ورق می خورنــــــــد

تقویـــــــــم هــــای ِ جهــــــــــان ؛

روزهــــای ِ من ، همه یک روزند ...

شنبــــه هایی که فقـــط

پیشوندشــــــان عوض می شـــــود!!...
پاسخ: :(


arman
ساعت20:18---18 خرداد 1393
نمیدانم چراهر که میگوید
دوستت دارم
ناگهان عطسه ام میگیرد
فکر کنم به زر مفت الرزی دارم
---------------------------------------------
سلااااام خبری ازت نیست یه پست جدید گذاشتم بیا و نظرتو راجع بهش بگو
پاسخ: سلام دیگه زیاد نمیام زیاد دلتنگ میشم میام پست میزارم میرم چشم میام :)


Aʟıяεzα
ساعت18:36---15 خرداد 1393
سلام... ممنون از نظرت ... پستت هم زیبا بود...موفق باشی
پاسخ: سلام مرسی سر زدی :)*


سارا
ساعت9:24---12 خرداد 1393
سلام..

وبت شماهم عالیییییییییییییییه..

لایک.....

ممنون که اومدین وبم بازم بیاین...
پاسخ: سلووووم مرررررسی چشم تو هم بیا


Yasser
ساعت12:02---19 ارديبهشت 1393
سلام

قشنگ بود افرین
پاسخ: سلام مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, | 21:22 | نویسنده : تنهـــــــا |